• Kvällsinlägg

    Dåligt med uppdatering i veckan.. Har surfat upp all internet tid på mobben så det går inte att uppdatera därifrån + att jag är så bra på att sitta inne vid datorn! :DD *ironi*

    I veckan så har det inte hunnit hända så mycket, i Måndags så var det en slapp dag för både min och Hurrans del!
    Idag så har jag varit på besök hos typ en tandläkar-läkare på lassa(?) För att jag har haft ont i käken = kan vara en "ledtråd" till en reumatisk sjukdom men inget är ju säkert! 

    Imorn så ska jag och pappa till stan å handla mer julklappar! Torsdag bär det av till Umeås sjukhus för att träffa en reumatiker och sen gå på stan! Fredag ska JAG handla julklappar sen så ska vi ju typ dö, tror ni på undergången? ;)

    Juste! I Fredags så halka jag i höladan och slog i knäet så har lite ont där nu, använder kryckorna lite då och då. Men sen jag fick naproxen tabletterna så har det allt blivit bättre! Snart kanske jag är frisk, halleluja!

    Hurran får stå för bilden, söt påni♥


    Kommentarer
    Postat av: Kajsa

    Är det någon som motionerar hurran nu eller ger du henne en vintervila eftersom du inte kan rida?:(

    Svar: Nej utan hon står tills visare :(Men nu ska hon igång, lika så jag!
    Sandra Ledin

    2012-12-20 @ 20:58:30
    URL: http://kajsens.blogg.se












    Trackback