• Update

    Dåligt med uppdatering denna vecka också, shame on me!

    I veckan så har jag gjort en drös med grejer, bl.a:
    • Firat jul
    • Varit upp på akuten och kollat upp vaden
    • Varit på "ögon" och kollat så att det inte ska finnas något dolt fel av reumatismen
    • Fixat tandställningen (för den som ville veta)
    Och till sist.. ridit ut på mitt alldeles egna krutpaket! 

    Anledningen till att jag var uppe på akuten... var för att jag hade haft ont i vaden ca. en vecka tillbaka. Den var rätt spänd och det slutade aldrig. Så då åkte vi upp! De hittade dock inget som väntat, så nu är det nemas problemas! Ögon-undersökningen gick också bra. Hade inga dolda fel eller dylikt. Jag har aldrig haft problem med synen någonsin så det var väl tur att det fortsatt så. ;)  
    ...

    Igår så var jag ute och red, invigde det nya "bling-bling" tränset med en barbackatur.
    Hurran var laddad till max!  Red en sväng till rakbanan och vände tillbaka efter halva. Det blåste lite försiktigt men räckte att snön skulle rasa från träden, det var bara någon meter ifrån att det skulle landat rätt ner på oss! Tur vi slapp den snöduschen ;). Sen så var det någon som sköt på skjutbanan, varken jag eller Hurran var beredd på det så hon hoppade till ett litet skutt. ^^ Och på hemvägen så rider jag efter en liten slinga så man underviker iprincip all trafik, sen kommer det en bil som SKA ligga klistrad bak i oss. 

    Taggad hezt + snöras + jägare + dum-bilist + barbacka = perfect match!
    Men hon skötte sig jättebra! :D


    Fina ponny ♥


    Kommentarer
    Postat av: karin

    Verkligen ett superfint träns!

    2012-12-29 @ 14:25:31
    URL: http://www.fossig.blogg.se
    Postat av: Ellen

    Är inte bara lite avis på ditt träns, gud så snyggt!!:)hon passade i det:D

    2012-12-29 @ 23:20:08
    URL: http://jagellens.blogg.se












    Trackback