• BLÅSIGT VÄRRE..

    Inatt så vaknade jag lite då och då p.g.a blåsten.. Man hörde hur träden svajade hit och dit och hur vinden
    slog mot rutan. Senare på dagen så blev inte vädret något bättre.. I samma by som Linus bor i så hade ett
    antal bilar kört fast där snön hade drivit igen vägarna. Pappa skulle hämta mig lite senare på eftermiddan
    så jag ringde och sa att han inte behövde köra ända ner och tur då var det! Där pappa stod och väntade    
    så satt 2 bilar fast 50 m nedanför där pappas bil var parkerad. Pappa och Linus hjälpte till ihopp om att få
    loss dem vilket de också gjorde. :D

    Sen så for jag och pappa hem igen, det är verkligen livsfarligt att vara och köra ute i sånt här före! Ikväll
    så stannar jag då inne och ser på Melodifestivalen tillsammans med pappi. :)


    Ha en fortsatt bra kväll! :D



    Kommentarer












    Trackback