• FRIIIDAY!

    Äntligen fredag!! Åh så jag har längtat efter att få helg! Idag så har jag varit väldigt kreativ och gjort
    2 st prov. Först matten som jag inte riktigt blev klar med igår(som jag inte heller blev klar med idag).
    Sen SO-provet om Franska Revolutionen. Jag hade nästintill inte pluggat nånting alls till det, satt
    en stund igår kväll och försökte verkligen plugga mig. Så imorse förhörde jag mig själv lite snabbt, sen
    så stack jag iväg till skolan. Himlar så nervös jag var inför det där jäkla provet, när jag väl fick provet
    trodde jag att det var kört. Förstod ingen utav frågorna men sen förtydligade Inge alla dem så det blev
    lite lättare att förstå. Svarade i alla fall på allihopa, mer eller mindre utförligt förutom på en som var en
    överkurs fråga som det inte gick att läsa sig till i boken. Men jag lämnade in det några minuter före det
    var lunch. Sen så rullade dagen vidare. :)

    Efter skolan så for jag och lillasyster Petra till stallet, hon hjälpte mig att pyssla om Gulden lite grann,
    var tänkt att va snäll och mocka åt Johanna men men det var redan klart, så jag sopade igenom hela 
    stallet och stog också och snackade ett litet tag med Camilla. Undertiden så satt Petra och myste med
    stallkissen Tompa. :) Klockan tickade iväg så jag och P var tvunga att sticka hem då vi skulle och äta
    hos kusinen. Mätt blev jag då allt! Sedan så for jag och mamma förbi Alice och skulle hämta Newbody
    katalogen och sedan vidare hem igen. Ikväll så ska jag fara till Linus så vi får se vad vi hittar på. :)   



    Bjuder på en bild på mig och Chinelle från i somras, jag saknar henne så.. ♥



    Kommentarer
    Postat av: Jasmine

    Har frågat var kingslandjackan är köpt, men tyvärr så var det en säsongsjacka och säljs inte längre. Men hon sa att du kunde googla på "kingsland threecolor jacka" och kolla om det fanns någon begagnad :)

    2012-02-19 @ 15:52:42
    URL: http://jasminelundgren.blogg.se/












    Trackback