• SJUKLING

    Idag så är jag hemma från skolan, vaknade där vid 4 snåret imorse och hade så fruktansvärt ont.. Gick på
    toa och skulle se ifall det hjälpte men icket. Linus sovde hos mig också så han fick stå ut med att jag tjöt 
    av smärta.. Gick upp och drack lite samarin men det hjälpte inte överhuvudtaget,  nog för att samarin inte
    är gjort för att lugna magen menmen.. Idag  så  har  vi  ju  konfaträff, vilket innebär att jag missar den och
    måste läsa igen den, hur kul som helst...............  Men idag, så ska jag i alla fall försöka göra något vettigt
    som typ städa. Rensa datorn, uppdatera bloggen med nya roliga inlägg och kanske gå ut en
    sväng till byn och köpa mig något gott som kan trösta! 

    Btw, idag fyller världens bästa Hannah år! Så grattis på 14-års dagen! :D



    Till er läsare, ha en fortsatt bra dag!



    Kommentarer
    Postat av: Matilda

    Krya på dej!

    2012-02-22 @ 18:07:42












    Trackback