• VÄRLDENS BÄSTA MAMMA ♥

    Idag när jag kom hem efter skolan så hade mamma med sig ett paket hem. Smygkikade och såg att paketet
    kom från ride-with-style.se så jag förstod direkt att de var någon ridutrustning som hon hade köpt. Mamma  
    öppnar paketet och där i ligger en tävlingstop och en huvtröja från Gersemi! :D

    De var tänkta som en födelsedags present men jag fick testa dem och se så att de passade, vilket de    
    också gjorde! :D  Jag förstår inte hur hon visste att jag har varit så förtjust i den där tävlingstoppen ett bra
    tag. Jag har aldrig nämt eller visat den då man har suttit och kollat "bara för att". Kan säga att morsan min
    har väldigt bra smak, haha! :D  Förstår inte riktigt varför hon köpte den då jag bara är aktiv inom klubbens
    egna tävlingar..  Men det kan väl vara bra att ha någon gång i framtiden, tack så mycket världens bästa
    mamma! ♥



    Bilder lånade från ride-with.style.se



    Kommentarer
    Postat av: Olivia Gustavsson

    riktigt snygg tävlingstopp!

    2012-02-23 @ 14:04:42
    URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/












    Trackback