• FREDAG

    Imorse så vaknade jag och Linus 10 i 7 då jag hade glömt att stänga av mitt alarm före jag gick och
    la mig..  Halv 9 så gick Linus iväg och fikade medans jag låg kvar och vilade. Där vid 10 snåret så      
    steg jag upp och gjorde mig i ordning. Satte mig framför TV:n och sappade runt lite granna, senare    
    så kommer Linus, Lisa, Lina och Melissa in och gör mig sällskap! :D  Det var verkligen kul att få
    träffa Lisa igen, senast var i somras så det var ett bra tag sen! ;)

    Efter ett litet tag så var de tvugna att gå, då passade jag på att koka lite nudlar och kolla på Grey's.
    Hade med mig en nutella som jag trådde i min ensamhet, fruktansvärt gott! Hade dock inte så          
    mycket kvar men käkade upp det sista. Efter någon timma så slutade de för dagen och jag packade
    ihop det sista. Följde Linus och käkade sen så åkte vi med skolbussen hem. Linus skulle gymma lite 
    snabbt så jag följde med dit. Fick testa bänken körde dock bara med stången, haha.. Sen så gick     
    han upp och bytte om sen så gick vi til busshållplatsen. Kan säga att det var riktigt kallt, höll på att  
    frysa fötterna av mig. No joke!

    Bussen kom och vi hoppade på, Linus skulle av i Hjoggböle så jag åkte in till stan i alla fall. 
    Hoppade av vid Norran och gick in på Max och köpte en lyxshake idag med, smart som jag är.
    Blev inte nå varmare att sitta med en iskall lyxshake i handen direkt. ;)  Huttrade vidare in till
    stan, är i behov utav ett par nya vantar så jag gick på stadium och köpte ett par för ett hyfsat 
    pris. Snygga var dem också!!  Gick mot bussen och träffade några klasskamrater, vi stod och
    pratade en liten stund. Dem skulle med samma buss så snacket fortsatte där också. Hoppades
    på att bli lite varmare om fötterna innan vi var i Bure. Väl framme så hade jag fått tillbaks all  
    känsel så jag kunde gå hem. 

    Johanna hade frågat om jag ville ut och rida idag, så jag for på en liten sväng med honom. Han
    var skitfin! Vi travade förbi en kvinna som gick med en hund, gjorde sidförande ut mot vägen
    och när vi hade passerat så gjorde jag sidförande in mot vägen igen. Skrittade sedan tillbaka
    till stallet och tog av honom utrustningen och släppte ut han i hagen och sen cyklade jag hem. 
    Ska plugga lite biologi alldels strax sen hade jag tänkt göra en tidig kväll! :)



    Bild i repris



    Kommentarer
    Postat av: ellen

    Vad kul det var att få träffa dig en snabbis:D:D!



    Du & Linus är verkligen så söta tillsammans:D

    2012-01-28 @ 17:23:38
    URL: http://jagellens.blogg.se/
    Postat av: din kuse

    HEJ!

    jag älskar att stalka dig!:]<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    2012-01-30 @ 15:56:59












    Trackback