• FUNDERING?

    Jag har funderat ett tag på att skaffa en ny ridhjälm, den jag har är väldigt tung och det känns ju
    inge vidare för min nacke.. Jag har däremot inte haft den så länge men här är några hjälmar jag 
    skulle kunna tänka mig att köpa en dag.


    Whitaker ridhjälm från Charles Owen                              Charles Owen AYR 8 Leather


    Jag har för mig att Whitaker hjälmen är snäppet lättare, men jag vet inte om det stämmer.
    Ifall jag köper en så köper jag en svart!

    Charles Owen AYR 8 Leather hjälmen är relativt ny och kostar en hel del, de pengarna har
    jag inte just nu.. Men den är riktigt snygg! En nackdel med läder hjälmar är att de inte mår
    så bra av vatten vilket kanske inte är så smart att andvända den regniga dagar.

    Men inget är säkert, har somsagt inte pengar till någon av dem och det är ju ingen brådska.


    Om ni fick välja en utav dem, vilken skulle ni ta då? :D



    Kommentarer












    Trackback