• GYM

    Igår så for jag för första gången och gymmade i hela mitt liv tillsammans med Linus och några fler. :)

    Alla som är under 18 år och gymmar i Bureå måste ha varit på en gymintroduktion före de får vara    
    på gymmet helt själv, vilket jag självklart inte har gjort.. Så jag skulle egentligen inte ha fått
    gymmat, men eftersom att jag hade Linus med mig så fick jag göra ett litet undantag. Så ska ringa
    till badet och boka en tid någon dag till veckan. :)

    Eftersom att jag aldrig har gymmat tidigare så följde jag med Emma och Elsa ett tag, testade rodden
    och sen så cyklade jag en liten stund. Gick sedan ner till Linus och skulle kolla på då han bänkade.
    Sedan så visade han mig en annan "rodd". Har ingen aning om vad den kallas men det är i princip
    samma sak som rodden där uppe. Testade också en massa andra maskiner som jag inte har en aning
    om vad dem heter, hoppas på att lära mig det inom kort! :)

    Efter ett tag så gick jag upp och trampade i ungefär 12 minuter. Tog i som en tok! Gick sedan och duschade,
    satt i bastun ett litet tag och snackade med Emma och Elsa. Gjorde mig sedan klar och gick ut till sofforna där Linus satt och väntade. Sedan så knatade vi ner till skolan och hämtade min cykel sen så fortsatte vi hemåt.
    Skulle bara byta om en snabbis och sen skulle vi till Lina och käka tacos tillsammans med hon och Conny. :)


    Helt sjukt hur fräsch man känner sig efter att ha varit på gymmet i några timmar, håller ni med? :D





    Kommentarer












    Trackback