• ILLA

    Nu måste jag verkligen ta och skärpa mig när det gäller uppdatering! Har inte skrivit någonting här på
    hela helgen vilket jag ber så hemskt mycket om ursäkt för! Hannah kom nämligen hit och spenderade
    helgen med mig och Linus, svinkul! :D

    Linus klagar alltid på att han har så "långt" hår och att det bara är ivägen hela tiden. Så då fick jag och
    Hänni tillstånd att klippa honom, fyfan så rädd jag var. Ifall vi skulle klanta oss så sa han att han skulle
    snagga sig vilket varken jag eller Hannah vill. Så vi tog det vääldigt förskigt med saxen. Efter ett tag så
    fick i ett litet resultat i alla fall. Såg inte så fruktansvärt hemskt ut enligt mig, haha! ;)  

    Efter lite klipp hit och dit så slog vi på "Paranormal Activity" på Hannah's dator. Kan säga att den
    var riktigt läskig..  Skrek som bara den och tillslut så ville jag inte längre titta, haha.. Tror vi ska köra
    på ett litet "PA - maraton" nästa helg om inte planerna ändras. Rädda som vi var så gick vi sedan och
    la oss.

    På morgonen när vi vaknade så gick vi och fikade samt snackade en stund vid matbordet, Hannah
    skulle hem rätt så tidigt så efter ett tag så följde henne till tempo och kramade henne hejdå. Linus     
    stannade hos mig en natt till. Vi såg "Bridesmaids" och skrattade för glatta livet! Filmen var verkligen
    hur rolig som helst, tack mamsen för tipset! :)

    Lite senare så började ju Ponnyakuten vilket jag självklart satt bänkad framför. Linus låg och sov söt
    som han är. Vi for sedan ut och cyklade "industrian". Smart som jag är hade jag inte nog mycket
    kläder på mig så jag frös så fruktansvärt mycket. När vi kom hem så var mina lår helt röda. Tog ett
    täcke som jag hade runt om mig och käkade kvällsfika. Lite senare så bestämde vi att gå och lägga  
    oss. Så nu imorse for han med 7- bussen in till stan. 

    Den här helgen var verkligen skitrolig! :)  Måste göras om!!



    Kommentarer












    Trackback