• SNYGGASTE RIDSTÖVLARNA PÅ MARKNADEN!



    Det här är dom snyggaste stövlarna på marknaden, enligt mig. Har alltid tyckt att Guarnier stöveln
    är så snyggt designad och väldigt sköna. Så synd bara att de kostar MULTUM..

    Falsterbo stövlen har jag alltid tyckt har varit lite mer ovanligt designade med den långa snörningen.
    Har dock aldrig testat dem men om de är lika sköna som Advance stöveln som Tretorn också har designat
    så är det något som jag rekomenderar!

    DeNiro stöveln är absolut den snyggaste och kostar minst utav de på bilden, har aldrig testat någon DeNiro
    stövel tidigare vilket är jättetråkigt. De finns att beställa hos http://ride-with-style.se. De kostar på 4700 kr 
    och finns i både brunt och svart!

    Tycker att alla dom här är så fruktanvärt snygga, de kostar självklart men om jag fick välja mellan
    någon utav dessa så skulle jag ha väldigt stor beslutsångest, haha!

    Vilken stövel tycker ni är snyggast? :D



    Kommentarer












    Trackback