• 15 år!

    Igår så fyllde jag hela 15 år! = En massa presenter + tåååårta!! och att jag äntligen får köra moppe! Sen så finns de ju en del andra grejer som man får göra när man är 15, hahaha tar inte upp det, ni fattar vad jag menar xDD

    Men iallafall, jag fick pengar, några plagg från "sverige kollektionen". Sen blir det också en del presenter som blir sena. Ridstövlarna var en tidig present. :D Samma dag som jag fyllde år gick jag också på stan, köpte en dyr jävla parfym till Linus som luktar såå gott! Och en söt anka som man stoppar in i hålet(?) på mobilen, dööö söt kunde inte låta blii!

    Har också ridit Sorro en hel del, eftersom inte internet har funkat här för än nu så har jag varken kunnat uppdatera eller lägga ut bilder, skittråkigt. Datorn sprängs snart på grund av alla bilder! Måste verkligen lägga upp dom snart, känns så tråkigt att ha en massa bilder som jag inte ens har hunnit visa! Nån dag framöver kommer det att bombas med bilder på lite allt möjligt. Be prepared! :D


    Kommentarer
    Postat av: Teamgrys

    Hej! Just nu har vi en frågestund på våran blogg, kolla gärna in och lämna några frågor!

    Länk; http://teamgrys.blogg.se/2012/august/fragestund-med-teamgrys.html#comment

    Kram Teamgrys!

    Grattis i efterskott hoppas du fick en bra födelsedag!:)

    2012-08-17 @ 12:49:42
    URL: http://Teamgrys.blogg.se












    Trackback