• NYA TAG!

    Yes, jag har bestämt mig att börja blogga igen. Nu var det ca. 3 månader sen  något  ordentligt  skrev
    här! Anledningen varför det blev så att jag helt enkelt slutade blogga var för att jag kände att  jag  inte  hade
    tid. Jag hade viktigare saker att göra än att blogga. Jag har haft en hel del annat att ta tag i.  Skolan  är ett
    jättebra exempel, för andra gången i hela mitt liv så får jag betyg. Jag har verkligen jobbat och slitit häcken
    av mig för att få bra betyg den här terminen.  Men nu så närmar sig sommarlovet och jag är mer taggad än
    någonsin! För inte så längesen så började jag också bilddagboka  igen, vilket  jag  har  saknat  minst  lika
    mycket som bloggen♥

    Vad här hänt under tiden som jag inte bloggat? Det  har  faktiskt  hänt  en  hel  del  saker  under den
    tiden som jag inte bloggat. Jag har bland annat varit i fjällen tillsammans med min familj och Linus, jag har
    varit på konfaläger i Stockholm samt konfirmerat mig, jag  påbörjade en  moppekurs i  början av  maj  och
    har nu bara provet kvar att göra + köpt en moppe.  Jag har hittat en sommarhäst som heter Sorro och är 9
    år. :) Jag och Afrodite har gjort våran första tävlings debut! Tyvärr så fick vi ingen placering men hon kunde
    inte ha skött sig bättre! Fin hesten♥

    Jag har funderat på att piffa till bloggen lite och byta ut headern och koda om lite, hoppas på att hitta någon
    som kan hjälpa mig. :D

    Men  nu  är  jag  iallafall  tillbaka, bilder ska fixas och somsmåning om så kommer en ny header,
    håll till godor!

    // Sandra :D


    Kommentarer
    Postat av: Loella

    Det gillas :)

    2012-06-14 @ 21:32:56
    URL: http://cedlo.blogg.se












    Trackback