• Shopping

    Idag så for jag och Isabell och handlade lite innan hästarna kommer. Jag fick med mig en flughuva(?)
    vet inte om det heter  så  men  ni fattar:$  silikonsnoddar,  hästgodisar  och  3 st  magic brush!  Förra
    sommaren så var hästgodisarna en klar favorit hos Chinelle, så jag hoppas att Sorro gillar dem minst
    lika mycket, ifall han inte skulle gilla det så har jag mer godis i reserv ;) Magic Brush borstarna var
    verkligen ett riktigt fynd! Har testat dom tidigare och de tar  verkligen  bort  smutsen  utan  att  lämna 
    kvar  något!  Köpte de med grön/blå nyans tycker det skiljer sig lite mer från mängden.
    Färgglatt ska det vara! :D

    Bilder på fynden:




    Sen så fick jag med mig hem en bikini på köpet.




    Kommentarer
    Postat av: Johanna

    :O vart hittade du bikinin?? rååsnygg!

    Svar: Hihi dom finns på stadium:)
    Sandra Ledin

    2012-06-16 @ 16:29:26
    URL: http://catchafallingstar.blogg.se












    Trackback