• VAD HÄNDER MED GULDEN?

    I onsdags så flyttade fina Gulden till Södra Bergsbyn och kommer stanna där, det känns verkligen jätte
    trist. :( Så i måndags så for jag ut på en  sista  ridtur  med  honom  och  det  var verkligen jättemysigt.
    Jag kan knappt förstå det att det är "sista gången" som jag sitter på hans rygg.. Tiden har gått så fort,
    de nästan två åren som jag och han har haft tillsammans så har tiden bara susat  förbi. Jag  hade aldrig
    anat om att det skulle bli en sån stor skillnad för 2 år sen. Utvecklingen gick verkligen  framåt!  Men  för
    fyra månader sen så skadade min mamma sig i  benet  så  jag  var hemma  och  hjälpte  henne  istället
    för att rida honom. Så I måndags så var det första gången på 4 månader som jag satt på hans rygg, kan
    ni tänka er? 4 månader.. Men det har ju självklart varit mitt egna val så jag får skylla mig  själv  att  jag
    inte red. Men bara för att han flyttar hindrar det inte mig att komma och hälsa på! :D Jag kommer aldrig
    att kunna glömma Guld!  2 år tillsammans är inget som man bara glömmer sådär.. ♥











































    Kommentarer
    Postat av: Johanna

    Jaa Sandra-banana det är bara du hör av dig om du vill komma och hälsa på guld så styr vi självklart det :D

    Svar: De lovar jag att göra! :D
    Sandra Ledin

    2012-06-16 @ 16:32:50
    URL: http://catchafallingstar.blogg.se
    Postat av: Kajsa

    Åh varför ska du inte rida honom något mer?:(

    Jättefina bilder <3

    Svar: Ägaren har flyttat och han bytt stall(står i södra bergsbyn) så jag har inte möjligheten att få mig dit, förr stog han hos grannarna så det var ju enkelt och bra:D
    Tack! <3
    Sandra Ledin

    2012-07-14 @ 17:18:27
    URL: http://kajsens.blogg.se












    Trackback