• PRAOPLATS..

    .. är stört omöjligt att hitta! Har varit runt till en massa ställen och idag så tog jag bussen upp till stan för att
    fortsätta leta efter en, var in på Kusen, Veterinärkliniken i stan, Kicks och sist Carlings. Alla nekade,
    på vissa ställen var man tvungen att vara 18, vissa fanns det för lite att göra. När jag gick in på Carlings sa  
    hon att jag skulle komma tillbaka vid 3 (klockan var då 1) så jag gick bara runt på stan, gick sedan till  
    Royal då jag hade gått runt på iprincip varje butik i Skellefteå..  Kollade runt där ett litet tag och sprang på  
    Pia. Sen så gick jag tillbaka till stan och in på Carlings. Då säger han att det var en annan tjej som skulle 
    vara där just den veckan som jag hade prao.. Så jag var på stan i onödan i ca 2 timmar då jag annars          
    kunde ha tagit en buss hem. Aja nu har jag i alla fall försökt få napp på några ställen, ska prata med SYV:en
    nu på måndag..

    När jag skulle hem så funkade inte "kvittoautomaten" på bussen så jag fick åka gratis, yeey! :D  Bussen var
    iprincip halvproppad, sen stötte jag på Julia och satt med henne. Var ett tag sedan man sågs! Så vi satt och
    pratade om lite allt möjligt, mest häst då haha. Hoppade sedan av på E4:an då bussen inte gick in i Bureå..  
    Fick riiiktigt ont i fötterna utav allt springande idag! Gick endå förbi Gulden och pussade lite på honom sen
    gick jag hem. Tur som jag har kör pappa just förbi och jag får åka sista biten hem, dagen räddad!  Helt sinnes
    sinnes så trött jag är efter dagen, blir en lugn kväll framför TV:n tillsammans med mamma. :)



    Kommentarer
    Postat av: ida

    köp han?:D

    2012-03-09 @ 11:41:10
    URL: http://aktivnatur.blogg.se/












    Trackback