• TISDAG

    Imorse så vaknade jag där vid 8 pga av att mina fina syskon kommer in i rummet och väcker mig, super..
    Gick sedan upp och satt mig framför TV:n, såg att det var "Tillbaka till vintergatan" och självklart så
    sätter jag mig och ser det.. Minns att när jag var liten att jag alltid satt bänkad och såg det, hur spännande
    som helst! Går inte att undvika. ;)  Sedan så gick jag till köket och gjorde frukost åt oss alla.

    Sen så for jag jag och Majken till pappa och hämtade några teckisar som de skulle ha till uteridningen på
    SRK idag. Sen så knatade vi vidare till konsum och handlade upp hela butiken åt mamma. ;)  Hämtade   
    också ut ett paket till henne, fan vad jag är snäll!

    Där vid 1 snåret så for vi upp på ridhuset där vi skulle ha uteridning, jag skulle ha finafina Stella♥ Majken
    och Petra fick rida ponny, Floyd och Kit. Så jag hjälpte dem att göra hästarna klara. När jag höll på att
    göra Stella i ordning så står hon och luktar mig i håret och sen så ville hon små naffsa på allting. Haha,
    hur söt som helst! Sen så gick vi till Paddocken med alla hästarna. Underlaget var inget vidare så vi red   
    inte ut. Det var inget vidare i paddocken heller men vi överlevde. Lite trångt bara. :)

    Tror Stella tyckte det var kul, hade inga speciella krav på henne utan lät henne bara få lunka på. Så ett
    kravlöst pass blev det! Skrittade också en hel del, gärna i bredd :P  Möja som jag inte har sett sen vi
    började i nya grupper var med idag. Var verkligen eeeevigheter sen vi träffades. Har saknat henne en
    hel del! Emma red också med oss, goa gänget! ;)





    Bild från idag, fina häst! ♥



    Kommentarer












    Trackback