• Hoppträning på SRK!

    Idag så var jag på ridhuset med Hurran för första gången på nästan ett halvår! Hade anmält mig för en träning för Tomas Togerssen som jag har tränat för en gång tidigare, ett halvår sen haha! 

    Imorse så steg alla upp tidigt klockan 7 satt vi och fikade sen for vi till stallet och släppte ut alla hästar och tog in all utrustning i bilen. Sen lastade vi Hurran, gick inte så bra men efter några försök var hon inne! Var ganska stressad då vi låg efter i tidsplaneringen.. Hurran va jättelugn när vi körde också! :) Väl där lastade vi ur, eller hon lastade ur sig själv haha.. Sen tog jag in henne i en box och gjorde henne klar för träning! Pappa skrittade fram henne åt mig så jag sprang på toa, något nervös! 

    Mamma, pappa, linus, petra och majken satt på läktaren, + en massa kompisar och stallägarna som hade åkt upp i enkom för att kolla på mig och lille snurr :D



    Hur som helst, vi värmde upp med sidvärts och galoppera bommar i jämt tempo. Tomas coachade oss JÄTTEBRA och tillslut fick vi ett härligt flyt :D Sen var det dags att hoppa!

    Vi började på det blågula, sen grinden som många tyckte var läskig. Men inte hurran, kanon hästen ♥
    Sen en linje. Sen alla dom hinderna och det blågula på första bilden, en grönvitt hinder, en till linje, ett grönt hinder snett igenom, en röd oxer och linjen om jag inte minns fel.

    DET GICK SÅ JÄVLA BRA!!!! 
    ALDRIG VARIT MED OM DESS LYCKA, ADRENALIN OCH FLYT!!

    Fick jättemycket beröm av Tomas som tyckte att det såg skitbra ut medans jag själv var osäker på det, jag fick alltså skitbra cred och är fortfarande hur nöjd och glad som helst! Alla på läktaren gav mig också massa beröm att det såg jättebra ut och då blir man allt stolt och framförallt rörd :') Längtar tills hösten då vi ska träna för honom, fyfan vilken grym tränare!

    Världens bästa Hannah har tagit alla bilder, mången tack ska du ha bästavän! ♥ www.teamha.blogg.se


    akta fossingarna :')

    Kommentarer












    Trackback