• Ridit!

    Idag så blev det ett pass på banan, eller volten mer ordagrant! Nu är det isigt och slaskigt på banan och jag vill inte riskera att någonting händer så vi höll oss till den nedre och bättre halvan av banan idag!

    Red mycket på långa tyglar och höll inte på så mycket med henne i munnen, passet såå bra!!! Idag hade hon mycket driv i galoppen och tjuvbröt av bara någon gång. I slutet kom jag på en knapp som jag inte tänkt på, sätet. Om jag har driv i sadeln så saktar hon inte av. Bra sandra som lär sig hitta en simpel knapp efter snart 8 månader :))))

    Nej men i alla fall, testade även fram och bakdelsvändningar och skänkelvikningar som jag aldrig gjort med henne förr! Fråga mig inte varför x) men de gick bra! Ska börja träna mera sånna saker för då krävs det att man har med sig bogarna annars går det åt pipan!

    Imorgon ska jag frisera vit liten ponnyhäst.

    Titta så söt gumma, bild från idag :))


    Kommentarer












    Trackback