• Första skoldagen!

    Hej!
    Idag var det den första "skoldagen". Och för mig som börjar gymnasiet i år så var det lite extra spännande!

    Jag kom in på samhälls på Anderstorpskolan och där är det tänkt att jag ska fortsätta tre år till. Samhälls låter verkligen som en trist linje, det kanske det är. Vem vet? Jag har varit där en dag och på så kort tid så kan jag inte riktigt avgöra. Men! Som tur är så kom jag in på specialidrotten! Med inriktning ridning, jippie!!!

    Det ska bli roligt att börja om på lektion, nu var det nästan ett år sedan jag slutade och jag har saknat det mängder!!! Ev. Så är det tänkt att jag ska börja rida en till gång i veckan på SRK, men det berättar jag mer om sen hihi.


    Hur är läget med mig annars?
    Ja det är väl okej, jag är somsagt väldigt trött, hela tiden. Jag tog en powernap nu efter skolan och nu känner jag mig något piggare. Ni som känner mig vet, jag är så trött, ingen ork eller energi. Det är riktigt jobbigt men mestadels trist. Hur kul är det att alltid vara trött och vara oklar i skallen? Det är som att man är full eller något, ni vet man hör folk som säger "FAN varför gjorde jag så?"
    Ja, så känner jag mig. Jag vet inte vad jag gör, jag är så oklar i huvudet och det snurrar 1000 olika tankar i huvudet. Jag vet inte ens vad jag tänker, hemskt. Före jag somnade nu så snurrade 1000000 tankar i skallen och det slutar inte för än jag sommar.. DET ÄR SÅ HEMSKT!

    Hur kul är det att vara hos hästen man älskar mest, men man vet inte ens om att man är där. Jag är iproncip död i skallen! Jag vet knappt vad jag gör och vad jag säger, jag är så trött och nere i botten så jag vet inte vad.. Det är så sorgligt och folk runt om mig vill alltid göra saker och ting med mig. Men jag orkar inte :'(


    I september ska vi till Umeå på återbesök för att kolla mitt knä. Då vill jag att dem tar prover på mig, är det inflammationen som gjort det här mot mig så blir jag knäckt, jag orkar verkligen inte mer... Och jag är så glad för alla som peppar mig och håller mig glad, tack nära och kära ♡


    Kommentarer












    Trackback