• HOPPNING!

    Yes ni läste rätt!
    Idag var det första gången jag och Hurran hoppade på 5 (!!) månader :'D
    Till min hjälp så hade jag världens bästa kille♥ som hjälpte till att bygga hinder, sänka och höja, flytta bommar hit och dit + att han tog några kort :DD

    Hurran var riktigt pigg, glad och framåt idag. Hade ett rejält sug på hinderna! Dock var hon lite dålig på att lyssna på mina signaler. Mot hinderna så sög hon bar och brydde sig inte ett skit om mina kommandon! Vissa språng blev riktigt fina men mång av de på hennes villkor xD Men hon var så jäkla duktig endå! Vi hoppade ungefär 85 cm som högst, och det skötte hon kanon. Fan vilken ponny alltså, kommer lära mig så jädra mycket♥





    Kanin-skutthurran ↓


    Allt för idag :D

    //Sandra

    Kommentarer
    Postat av: karin

    Rider du utan handskar,gud så kallt!! ;)

    Svar: Haha det blev svettigt i vanten så tog av mig dom ;D
    Sandra Ledin

    2013-02-11 @ 18:15:37
    URL: http://www.fossig.blogg.se












    Trackback