• Piss väder

    Fyfan vad dåligt väder det är! Blir typ ledsen i ögat :'(

    Idag så skulle jag markarbeta, banan var bara is och slask till hälften och andra halvan var okej. For först en sväng och skrittade fram, travade lite också. Hade lagt fram tre galoppbommar efter varann och sen ett litet hinder på 50.

    Hurran var lite seg, sen sursto som hon är så gjorde hon en stilig bakut idag med, rutti som jag är så satt jag kvar XD
    Fick min vilja igenom och började på övningen.

    Gick faktiskt över förväntan! Prickade av alla bommar i mitten och de få sprången till hindret blev också bra! :)

    Efter lite jobb på övningen så blev det bara slaskigare så travade lite grann och sen red jag ut och skrittade av. Fy för underlagen nu. Finns en slinga som var okej att galoppera på igår. Har inte kollat idag men så här kan de ju inte vara D:

    Vi får väl se hur mycket ridande det blir på lovet, annars får vi stärka våra band genom att "träna" lite nh ;)


    Kommentarer












    Trackback