• VÄRLDENS FINASTE PONNY

    Idag finner jag inga ord för hur j*vla fin Hurris var.
    Hon var så fruktansvärt duktig och villig på slutet av ridpasset så jag vet inte vad, holy mother of jesus!


    Vi markarbetade idag då dressyren blev inställd. Lite ändringar i schemat kommer det att bli tyvärr..
    Så imorgon ska vi ut på en härlig mystur och på fredag blir det dressyr. Lördag så blir det en liten blandning
    mellan hoppning och dressyr. Om jag inte har nämnt det tidigare så har jag också fotograf på lördag så vänta
    er bilder! På söndag eller måndag ska hovis komma. Söndag är det inplanerad en vilodag, alternativt skrittur/longering.


    Hur som helst. 
    Vi markarbetade ju idag, har gjort ett riktigt fint exempel i paint hur övningen ungefär såg ut. Kan säga att jag hade lägt galoppsprång bommarna helt fel, blev sjukt tight att rida dem efter varann men det gick! Värsta omhoppnings svängar passet blev det haha! Galoppbommarna på volten var också lite dåligt utplacerade. Men det är en bra övning! Hurran som gärna vill kasta ut bommen kan behöva den, gick sjukt bra speciellt i slutet! 

    (Sa ju att den var fin)

    På slutet så var Hurran verkligen kalasfin! Samlad som bara den och jobbade utan några som helst problem eller protester, shiiiet så imponerad jag är! Jag själv har även börjat räta på mig mer och rida som folk. Tur att ingen ser mina egna amatör pass på ridbanan. Kan säga att jag sitter som en jävla hösäck. x)

    Btw, vad duktiga ni har blivit på att kommentera! :D
    Pusspuss //Sandra


    Kommentarer
    Postat av: Li

    Kul att det gick bra :D
    Svar: Tack vad snäll du är! :D

    2013-02-21 @ 01:37:19
    URL: http://linester.blogg.se












    Trackback