• I stugan :D

    Hej på er!
    En ny update från mig;

    I förrgår så flyttade vi ut till stugan. Hurran följde också med så nu står hon här på bete tillsammans med sin nya kompis/kille opal! Hurran stormtrivs redan och är mycket glad över att få ha en kompis att gå med. :)

    Igår så red jag till ett stall som en bekant rår om. Där väntade min hovis och då så fick Hurran nya skor! Det var lite spännande att ta sig dit, mycket vägarbeten, grävmaskiner och det ena å andra som var igång.

    Hurre var lite spänd, nyfiken, osäker på vars hon riktigt var och vad hon gjorde här. Jag red barbacka på en lurvig liten speedad pålle som lekte bäbis. Men vi klarade det och kom fram! :D


    Ikväll så ska vi inviga våran "ridbana" dvs. En lägda, så vi ska dressyra där plus att vi har mina tappra små fotografer som ska plåta oss två! Jag ska försöka få upp dom här så fort som möjligt, har ingen dator här.. :(

    Men tur iPhonen finns men med en svag täckning av 3G så jag har bara tur ifall inlägget kommer upp. 😁

    Kram på er!


    Kommentarer
    Postat av: Madeleine

    Hej, sandra!
    Såg att du varit medryttare på Gulden. det är jag som har honom nu!
    Hör av dig till mig! , kul att få veta vad han gjort innan! maila mig på [email protected]

    2013-07-25 @ 18:17:16
    URL: http://www.nattstad.se/conqurent












    Trackback