• MInns det som igår.. :')

    Jag minns så väl när jag skrev det här inlägget, jag hade nyss fått min egna häst.. Så otroligt mycket lycka, det går inte att beskriva..

    "Tyvärr så måste jag säga att sandraledin.blogg.se blir min "egna" blogg, alltså att jag inte skriver om hästarna längre på den här bloggen. Utan jag har öppnat en helt ny blogg där jag skriver enbart om hästarna. Sen kan de

    komma in lite småinlägg om vardera både här och på min nya. Är så fruktansvärt glad att ni läsare har läst, att
    ni har kommenterat och gett mig 2½ jävligt bra år! Tiden här har varit så fruktansvärt jävla rolig! Bra och dåligt, roligt och tråkigt, det finns så mycket skrivet här från 2 år tillbaka. Varje gammalt inlägg jag läser så ler jag, tänk att det finns kvar! Det jag gjorde för nästan 3 år sen? Kunde man spola tillbaka tiden så skulle jag njuta varenda sekund av att vara där, just då..

    Efter att ha haft bloggpauser och dåligt uppdateringar osv så kan jag kläcka ur mig att jag har fått en ponny. Min dröm har gått i uppfyllelse, sedan en massa år tillbaka så har jag längtat och velat ha en så mycket. Svaret var alltid NEJ, jag höll nästan på att ge upp min dröm. Min enda dröm, att få en egen ponny.. Men det vände, den 25 augusti 2012 så blev jag hästägare till världens bästa ponny.. Min dröm, var sann! Påväg hem från förra ägarna så sprutade tårarna av lycka. Hade så jävla mycket glädjetårar och de bara rann. Har aldrig någonsin varit så lycklig i hela mitt liv som när vi var påväg hem med henne från Vännäs.. Alla var så glada, för mig.. Jag fick samtal av vänner som ringde och var så jädra glada för min skull "Du förtjänar verkligen det här Sandra,
    du har kämpat så otroligt mycket och hållit igång på andra hästar. Jag är så glad för din skull, Grattis" Så sa
    Agnes Wiksten till mig såfort hon fick veta att vi var påväg hem med henne, och det gjorde min dag. Att någon
    kan vara glad för ens egen skull.
    Tänk att drömmen slog in, att just jag hade sån tur att det blev så.. Alla år av dess längtan, tjat, drömmar och förhoppningar så gav det resultat! Jag är världens lyckligaste tjej, och det är jag fortfarande den lyckan kommer
    inte heller att sluta. För så glad som jag är finns de tamefan inte många som är. "
    Never give up hope..



    Och här finns länken till inlägget, :')
    http://sandraledin.blogg.se/2012/september/


    Kommentarer












    Trackback