• Bildeeer!!!

    Igår så fick jag dressyrbilderna från fredags, hoppas ni är duktiga på att kommentera nu! :D

    Förövrigt: Har lämnat tillbaka hacket som jag lånade av Thelma. Under tiden så har det gått svinigt bra att rida på det! Hurran brukar ofta smågapa när jag har bett i hennes mun, nu så har den varit stängd hela tiden! Vi ska ta hit en gubbe som ska raspa tänderna i munnen på henne då de är lite vassare. Så det känns skönt att få det bortgjort! Att införskaffa sig ett hackamore har jag haft i tankarna länge, nu när tänderna ska raspas lite så ser vi om hon gapar mindre. Eller så får jag prova lite andra bett och se vad som passar oss två :)






    Kommentarer
    Postat av: Matilda

    Superfina kort och ni är sååå fina tsm! ❤

    Svar: aw tack matilda! du och curry är också råfina ska du veta! :*
    Sandra Ledin

    2013-05-28 @ 13:07:29
    URL: http://ponnygruppen.se












    Trackback