• Godmorgon!

    Nu sitter jag på 10 bussen och är påväg till skolan. Har varit vaken i 4 timmar redan.. For och släppte ut hästarna imorse kring 7 och sen så gjorde jag klart stallet till ikväll. Ska rida sen ikväll och träna på tipsen Marc gav mig, det ser jag framemot! 

    Gårdagens hoppträning gick galant! Hade jag varit mindre nervös och lugn så skulle de vart prima ;) red på hacket även igår och banhoppning var det som gällde. Hurran gick bra hela tiden igår, alltså vilken klippa! Igår var det med både linjer, kombination med markbommar emellan och trippelbarr, de ni!

    Hurran var fartig och taggad och inte sugen på att bromsa då matte ville de på de övningarna med olika språng hehe.. De som hoppat kring 1 m tidigare hoppade det igår också. Och gissa vem som hoppade på samma höjd? Jo JAG!!

    Angelina och Agnes hade hoppat kombinationen på en meter och då frågade jag om jag också fick hoppa på den höjden. Och haha.. Jävlar så grymt!!' Klart vi kom över, så jäkla stolt och nöjd ALLTSÅ! 

    Hoppade sen bana då linjerna var först och sen en oxer med regnbågar under. Sen ett räcke och sen kom kombinationen och sist den feta trippelbarren!! Banan låg på 90- 1m och klart som fan att vi klarade det, yäääy! Är så glad att det gick så bra och att JAG visade mig själv att jag kan bara jag vill! Hurran är ju en klippa alltså, hoppar allt man styr på så läge piloten gör rätt! Älskar min häst mihiihi 😘😘💖

    Min älskade vän Hannah var också där och fotade, tack så mycket gumman :*







    Kommentarer
    Postat av: Jasmine

    Asså åååh, ni är så fina! :D

    2013-10-26 @ 12:51:21
    URL: http://madolit.blogg.se












    Trackback