• KUL KUL

    Hej å hå!
    Tänkte uppdatera lite här så att bloggen inte bara ligger och dammar :).

    Jo, nu är det så att nästnästa helg så är det meeting för hela slanten! Har anmält mig idag och nu hoppas jag bara att det ska gå bra där borta. Jag har med mig roligt sällskap som; Pappa, Anneli och min ponnykompanjon Maja! Vi åker ner lördag morgon tidigt som fan, och sen så nattar vi över där. Mest troligt hos några bekanta, annars blir det hotell! 

    Men iaf, efter några om och men så har jag bestämt mig för att tävla, det kommer nog att gå bra! :)
    Dessutom så börjar veckoträningarna för Erica Sjöström på SRK nu på onsdag så nu kommer vi bli farliga haha!!



    Hoppas ni inte har saknat att läsa något allt för mycket, när jag bli mer motiverad för att blogga så lovar jag att sätta igång! :) Puss och kram!



    Kommentarer
    Postat av: Ida

    åååh du tävlar mot min kompis Wilma!:D
    Lycka till!:)

    2013-10-05 @ 08:30:51
    URL: http://travbrudarna.blogg.se












    Trackback